Hasil Bumi Allah

EMAS DULANG


Assalamualaikum para pembaca..!!

Pada hari Isnin -Rabu baru-baru ini (30 April - 2 Mei 2012),saya telah ke satu kawasan di Temerloh..
Saya telah bertemu seorang sahabat bernama Rosli Chan...Seorang kontraktor dan sangat merendah diri serta lagaknya seperti orang kampung sahaja...
Selama pengenalan saya bersama beliau selama 3 hari,berbagai-bagai pengalaman telah kami berkongsi terutamanya tentang Dinar & Dirham KGT...beliau bertanya kepada saya keistimewaan Dinar & Dirham KGT..Borak punya borak,beliau tunjuk kepada saya satu gambar...
Terkejut saya...rupa-rupanya beliau juga seorang pengali emas..tetapi tidak ada pengalaman yang cukup tentang emas & bagaimana mahu mengembangkan perniagaan dengan emas..
So,saya telah berbincang dengan beliau untuk ke tempat perlombongan emas tersebut dalam masa terdekat ini Insya'allah untuk melihat sendiri emas dilombong & bagaimana untuk melombong emas dengan cara mendulang...
Insya'allah,jika kuantiti emas yang diperolehi kelak mencukupi,saya bersama CEO NNM GOLG RESOURCES En Ismail Johari akan menghantar emas tersebut untuk di proses bagi pengeluaran Dinar & Dirham KGT .999 yang baru di lancarkan baru-baru ini, Insya'allah...



Gambar Emas Yang Belum Di Proses..




Yang Benar,

              
            shahril rakeb
........................................................
SHAHRIL RAKEB (017-6854 189)
PENGURUS II
WAKALA NNM GOLD RESOURCES,
KELANTAN GOLD TRADE (KGT),
PERBADANAN MENTERI BESAR KELANTAN.

0 comments:

Post a Comment