Dinar KGT

Dinar KGT sudah hampir lebih 5 tahun saya dalam urusan JUAL-BELI. Kenapa saya buat sedangkan ada yang murah dari Dinar KGT???

Sebenarnya ialah ia adalah KUASA MEMBELI kita. Kita berminat atau tidak semua adalah diatas tangan kita sendiri. Itu yang UTAMA. Mahal pun tidaklah sampai MEMBEBANKAN. Sama seperti kita membeli BARANG KEMAS di kedai-kedai emas seperti POH KONG, HABIB JUWELS,WAH CHAN dan sebagainya. Harga yang dijual adalah LEBIH TINGGI dari harga market dunia dan belum DITAMBAH lagi dengan KOS UPAH barang kemas tersebut.
Dinar KGT

Bagi saya lagi membebankan. TETAPI mengapa kita masih beli sedangkan kita sedia maklum harganya MAHAL dan ada kos upah yang TINGGI dan MEMBEBANKAN???... Kita masih mahu membeli KERANA kita BERMINAT dan KUASA MEMBELI ditangan kita dan bukan DIKAWAL oleh Kerajaan.

Yang menyebabkan Dinar KGT SEDIKIT mahal dari Dinar Public Gold, Sri AYu dan Dinar dari mana-mana syarikat emas yang ada mengeluarkan dinar emas adalah :-

1. Dinar KGT adalah emas yang ditempa dari DUBAI oleh Kerajaan Negeri Kelantan.

2. Dinar KGT telah diDAFTARkan dibawah WIM (World Islamic Mint) iaitu Badan yang mengesahkan serta mengistiharkan bahawa Dinar KGT adalah TULEN EMAS 22K.

3. Kos pengangkutan dari DUBAI ke Malaysia selepas dikenakan TAX.

Dinar Public Gold
Dinar yang dikeluarkan oleh Syarikat-syarikat emas yang lain adalah EMAS TULEN juga kerana saya sendiri pun ada juga menyimpan serta membuat jual beli selain Dinar KGT kerana MASING-MASING ada KELEBIHAN tersendiri dan TIDAK BERMAKNA  ia BUKAN EMAS TULEN.

SUKA SAYA TEGASKAN DISINI.......

WIM (World Islamic Mint) adalah seperti HALAL.
Sebagai contoh :
Dinar Sri Ayu
Jika kita merupakan syarikat pengeluaran makanan packing dan menjual barangan makanan kita dipasaran..TETAPI masyarakat mengatakan bahawa barang makanan kita TIDAK HALAL untuk dimakan, adakah kita sebagai pengeluar suka mendengarnya???
Semestinya TIDAKKAN!!!

Jadi kita minta Jabatan-jabatan yang berkaitan untuk membuat ANALISA dan MENGSAHIHKAN barang makanan kita bagi mendapatkan pemohonan serta KELULUSAN HALAL bagi barangan yang kita jual dan FEES akan dikenakan setiap tahun bagi barangan keluaran syarikat kita tersebut dan MUNGKIN tidak termasuk GOVERNMENT TAX lagi.
Jadi itulah fungsi WIM sebagai Badan yang MENGISHTIHARKAN KUALITI DINAR EMAS KGT adalah BENAR-BENAR EMAS BERKELUTENAN 22K (karat).

Kelebihan Dinar KGT.....................................bersambung,


"BERSAMA KEMBANGKAN ILMU EMAS"

Yang Benar,




             shahril rakeb
.............................................
Shahril Rakeb
Pengurus II
Wakalah NNM GOLD RESOURCES
,KGT
(Rangkaian - QSSR GOLD RESOURCES)
H/P: 017-685 4189
www.kuasaemaskini.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment