Dinar Emas KGT Adakah Tulen Dan Boleh Dilebur??? Ataupun Dinar KGT Adalah Emas Tiruan Semata-mata???

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada para pembaca..

Disini saya ingin menjawab beberapa isu dari semua pelanggan saya tentang :

1. ADAKAH DINAR KGT BENAR-BENAR TULEN??
2. ADAKAH DINAR KGT HOLO ISI KANDUNGANNYA??
3.ADAKAH DINAR KGT BOLEH DILEBUR??
4. ADAKAH DINAR KGT TIDAK ADA CERTIFICATE KESAHIHAN KETULENAN??

JAWAPANNYA..... TIDAK SAMA SEKALI..

Dinar KGT adalah Emas yang diimport dari DUBAI sebagai PENGELUAR TETAP EMAS Kerajaan Negeri Kelantan.
Mengapa saya bercakap begitu??
Adakah saya seorang yang PRO Kerajaan Negeri Kelantan yang ditadbir oleh Kerajaan PAS??
Tidak..saya BUKAN seorang yang PRO Kerajaan Negeri Kelantan ataupun PAS SEBAB saya sendiri berasal dari PEKAN Pahang...Parlimen yang dipegang oleh Perdana Menteri, Dato' Seri Mohd Najib..Apa-apa isu tentang Dinar KGT tidak tulen atau sebagainya adalah tidak benar sama sekali. Bagi saya EMAS adalah satu Fizikal yang boleh menyimpan NILAI yang tidak akan menurun TETAPI akan TETAP menaik secara berperingkat.
Bagi saya, POLITIK adalah POLITIK dan tidak ada kena-mengena dengan pengeluaran Dinar KGT Kerajaan Negeri Kelantan. Dinar KGT TETAP emas TULEN yang berketulenan 916.6 (917), 22 Karat yang boleh dijual-beli, digadai selaras dengan harganya. Jika ada apa-apa isu yang keluar di media samada media massa atau media cetak bagi saya adalah isu politik semata-mata..

Dinar KGT adalah koin padat dengan keberatan 4.25g dan bukanlah holo didalamnya seperti yang digembar-gemburkan..Bagaimana ingin mengetahuinya?? Anda semua boleh menimbang keberatanya sendiri dan melihat sendiri hasilnya.

Dinar KGT boleh dilebur atau tidak?? Soalan ini selalu dimainkan oleh pelanggan-pelanggan saya.
Sebenarnya, Dinar KGT boleh DILEBUR untuk dibentukkan barang kemas lain atau sebagainya.
Mengapa saya berkata begitu?? Sebab apa yang saya katakan bersertakan dengan bukti..
Bapa mertua saya berasal dari Pasir Mas Kelantan. Beliau telah membeli Dinar KGT dari saya pada tahun 2011..Berapakah nilai Dinar pada masa itu??
Fikirkan sejenak??
Gambar Anak buah saya memakai Gelang
dari Dinar KGT yang dilebur 1

Pada pertengahan bulan November 2012, ipar saya telah melahirkan anak sulong perempuan dan bapa mertua saya telah mengmbil 1 Dinar yang dibelinya dari saya dahulu untuk dileburkan menjadikan gelang tangan..
MASYA'ALLAH...tidak saya sangka..KILAUAN DINAR KGT yang telah dileburkan SUNGGUH BERSINAR & CANTIK SEKALI..
Bermakna tidak ada ISU tentang Dinar KGT tidak boleh dilebur dan AUTOMATIK membuktikan Dinar KGT adalah EMAS TULEN.
Jika para pembaca ingin mendapatkan kepastian dan kesahihan, boleh berhubung sendiri dengan Bapa Mertua saya di talian 019-975 1898 [Ibrahim Daud @ Ustaz Heim]

Dinar KGT tidak memerlukan CERTIFICATE kerana Dinar KGT adalah keluaran SEPENUHNYA Kerajaan Negeri Kelantan. Hanya Wakalah-wakalah yang DILANTIK dan telah DISAHKAN SAHAJA yang boleh membuat urusan JUAL-BELI DINAR di KGT Kota Bharu dan KGT Damansara. Dan pelanggan yang ingin mendapatkan Dinar KGT boleh membelinya daripaada Wakalah-wakalah yang disenaraikan tersebut. Orang awam TIDAK boleh sewenang-wenangnya DATANG ke KGT Kota Bharu atau KGT Damansara untuk membeli DINAR KGT.
Wakalah juga TIDAK BOLEH MENIPU PELANGGAN kerana Wakalah membuat urusan JUAL-BELI DINAR KGT dengan membawa NAMA KERAJAAN NEGERI KELANTAN dan jika mana-mana WAKALAH didapati MENIPU PELANGGAN, pelanggan boleh memaklumkan dan membuat aduan kepada Kerajaan Negeri Kelantan dan Wakalah tersebut akan DIKENAKAN TINDAKKAN UNDANG-UNDANG.


Gambar Anak buah saya memakai Gelang
dari Dinar KGT yang dilebur

Gambar Anak buah saya memakai Gelang
dari Dinar KGT yang dilebur 2

Gambar Anak buah saya memakai Gelang
dari Dinar KGT yang dilebur 3
"BERSAMA KEMBANGKAN ILMU EMAS"

Yang Benar,

            shahril rakeb
.............................................
Shahril Rakeb
Pengurus II
Wakalah NNM GOLD RESOURCES,KGT
(Rangkaian Wakalah - QSSR GOLD RESOURCES)
H/P: 017-685 4189

0 comments:

Post a Comment